Учні сьомого класу!
Ця сторінка для всіх, кому алгебра подобається і недуже, для тих, хто розуміє, вміє і з задоволенням розв'язує алгебраїчні завдання і тих хто ще не відчув смак перемоги над задачею!
Ви маєте можливість повторити раніше вивчений матеріал, відпрацювати завдання по поточній темі і заглянути трошки наперед. Ніколи не намагайся отримати все і відразу.
Пам'ятай, що успіх - це насамперед праця!
Електронні версії підручників та навчальних посібників
1) Підручник. Алгебра (Кравчук, Янченко) 7 клас
2) Істер О. С. Алгебра: Підручник для 7 класу
3) Корнес А. I. Алгебра. Геометрія. 7 клас: Зошит для контрольних і самостійних робіт
4) А.П. Єршова, В.В. Голобородько, Ґ.С. Єршова. Самостійні і контрольні роботи з алгебри та геометрії для 7 класу. Різнорівневі дидактичні матеріали
5) Підсумкові тести. Алгебра 7 клас. Капіносов
6) Багаторівневі самостійні і контрольні роботи Цуренко С.П.
Тема: "Формули скороченого множення."
Тема "Функції"
Тема: "Многочлени."
Тема: "Многочлени."
Тема: "Степінь з атуральним показником. Одночлени."
2) Істер О. С. Алгебра: Підручник для 7 класу
3) Корнес А. I. Алгебра. Геометрія. 7 клас: Зошит для контрольних і самостійних робіт
4) А.П. Єршова, В.В. Голобородько, Ґ.С. Єршова. Самостійні і контрольні роботи з алгебри та геометрії для 7 класу. Різнорівневі дидактичні матеріали
5) Підсумкові тести. Алгебра 7 клас. Капіносов
6) Багаторівневі самостійні і контрольні роботи Цуренко С.П.
Тема: "Формули скороченого множення."
Тема "Системи лінійних рівнянь з двома змінними"
Тема уроку
|
Допоміжні
матеріали |
Дидактичні
матеріали | |
| Рівняння з двома змінними та його розв’язок. | |||
| Графічний спосіб розв’язання системи рівнянь. | |||
| Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Спосіб підстановки | |||
| Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Спосіб додавання. | |||
| Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними різними способами | |||
з двома змінними» |
Тема "Функції"
Тема уроку
|
Дидактичні матеріали
|
Допоміжні матеріали
|
| Функція. Область визначення та область значень функції | Презентація "Функція. Область визначення та область значень." | |
| Графік функції | ||
| Лінійна функція. Її властивості та графік |
| |
| Комплексне використання знань, умінь та навичок з теми «Функції | ||
| Контрольна робота № 7 «Функції» | ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ | |
Тема уроку
|
Дидактичні матеріали
|
Допоміжні матеріали
|
| Формули скороченого множення | ПОВТОРИ ФОРМУЛИ і ПОТРЕНУЙСЯ В ЇХ ЗАСТОСУВАННІ | |
| Різниця квадратів | ||
| Квадрат суми і квадрат різниці | ЗВЕРНІТЬ УВАГУ - розібрані приклади! | |
| Різниця і сума кубів | ||
| Куб суми і куб різниці | ||
| Розкладання многочленів на множники | Підготуйся до контрольної роботи |
Тема урока
|
Дидактичні матеріали
|
Допоміжні матеріали
|
Рефлексія
|
| Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. | ![]() | ||
| Додавання і віднімання многочленів | |||
| Множення одночлена на многочлен |
| ![]() | |
| Множення двох многочленів | Попрацюй з математичним ТРЕНАЖЕРОМ | ||
| Розкладання многочленів на множники винесенням спільного множника за дужки | УВАГА! ЦЕ ТРЕБА ЗНАТИ! Основні правила виконання дій над многочленами |
| |
| Розкладання многочленів на множники способом групування | Відео урок | ||
| Комплексне використання знань, умінь та навичок з теми «Многочлени» | ![]() | Письмове домашнє завдання | |
| Контрольна робота №4 «Многочлени» | |||
Тема: "Степінь з атуральним показником. Одночлени."
Тема урока
|
Дидактичні матеріали
|
Допоміжні матеріали
|
Рефлексія
|
| Степінь з натуральним показником | Таблиця квадратів від 1 до 100 |
| |
| Властивості степеня |
|
| |
| Одночлен. Стандартний вигляд одночлена. |
|
| |
| Множення одночленів. Піднесення одночлена до степеня | |||
| Комплексне використання знань, з теми«Степінь з натуральним показником» | |||
| Контрольна робота №3 «Степінь з натуральним показником» |
За бажанням можна розглянути завдання: - збірник Єршов с.21-24 (вибирай варіант відповідного рівня) -збірник Корнес с. 14 | ||
| Корекційна робота з теми«Степінь з натуральним показником» |






.jpg)




.jpg)


.jpg)
Комментариев нет:
Отправить комментарий